BRS Poggyászazonosító rendszer

Meg kellene felelnie az ICAO Annex 17. előírásainak, hogy új fuvarozókat tudjon odavonzani és fellendüljön a repülőtere forgalma? Esetleg már szakadtak is meg tárgyalásai légitársasággal, mert nem volt BRS rendszere?

 

Tekintettel a fokozódó biztonsági kockázatokra már meglévő partnerei is BRS poggyászazonosító rendszert követelnek Öntől? 

 

Már kért be ajánlatokat, de azok messze meghaladták költségvetését, csapdában érzi magát?

 

Esetleg csak túl sokba kerül az elkeveredett poggyászok kezelése és a kiszolgált légitársaságok reklamációja ezért vonalkódos poggyászkezelő technológiát vezetne be, automatizálná a csomagkezelést és azonosítást de olyan beszállítót keres, aki a rendszertámogatást, karbantartást is elérhető áron, lehetőleg itthonról biztosítja?

 
Ha a fenti kérdések valamelyikével már szembesült, engedje meg, hogy figyelmébe ajánljuk a
CCS Hungary gazdaságos, rugalmas, megbízható háttérrel rendelkező megoldását.
 
CCS HUNGARY BRS informatikai megoldása nem más, mint egy repülőtéri poggyászazonosító rendszer (BRS - Baggage Reconciliation System), amely lehetővé teszi a légiutasok poggyászainak egyértelmű azonosítását, és biztosítja, hogy csak olyan poggyászt rakodjanak be a légijárműbe, amelyhez tartozó utas ténylegesen fel is szállt a járatra, kielégítve a nemzetközi szervezetek (ICAO, IATA) által megfogalmazott legmagasabb biztonsági kritériumokat.
 
IATA szabvány szerint csatlakoztatható bármely légitársasági DCS és helyfoglalási rendszerhez, így biztosan megfelel majd a kiszolgált légitársaság igényeinek.

Funkcionalitása messze túlmutat a biztonságon!
Megelőzi a poggyászok elkeveredését, biztosítja a megfelelő sorrendű rakodást (többszakaszos járat, vagy átszálló utas esetén azt rakodják be utoljára, amelyiket először kell kirakodni majd) és segítség az elveszett poggyászok keresésében is összhangban a IATA költségcsökkentést és biztonság növelést célzó "Simplyfing the Bussiness" 5 fő elemből álló akcióprogramjának "IATA Baggage Improvement Programme (BIP)"‏ projectjével.
A BRS rendszer objektív adataival igazolható, hogy a kérdéses csomagot berakodták. Akár az elszámolási rendszerekhez szükséges adatok is kinyerhetőek belőle, vagy a rakodómunkások teljesítmény mérése is megvalósítható általa sőt nagy segítség lehet az eszköz- és erőforrás optimalizálással kapcsolatos döntéstámogatáshoz is, mint a személyzetvezénylés, vagy a rakodóeszközök (targonca, kézi kocsi, egyéb speciális kiszolgálógépek) hatékony felhasználása.

A CCS Hungary BRS rendszer része a kézi vonalkód olvasók használatához szükséges szoftver és a poggyászkezelő konzol modul is. A poggyászkezelő konzol modul felület segítségével a számítógép monitorján vagy a poggyászkezelő térben elhelyezett FIDS terminálon „real-time” követhető a rakodás folyamata, lehetőséget teremtve ezzel az operatív beavatkozásra. A képernyőt három részre bontó ablakok tartalmazzák a különböző státuszban lévő csomagokat:
„Berakásra váró” ; „Kirakásra váró” ; „Nincs róla információ” – ezek a poggyászok és a hozzájuk kapcsolódó információk egy funkciógomb segítségével összesíthetőek, és a kezelést megkönnyítése érdekében akár ki is nyomtathatóak.
 
Az eddig leírtak megnyerték tetszését? Szeretne még többet megtudni a rendszerről? Kérjük töltse le a rendszer bemutató anyagát
 
 
vagy kérjen tájékoztatást elérhetőségeinken illetve a sales()ccs.hu e-mail címen!
 

Miért ezt? Mert a járataink utaslistáját automatikusan feldolgozza és megfelel minden nemzetközi előírásnak. Kezeli a szükséges IATA szabvány üzeneteket, automatikus kiküldi és fogadja őket így a manuális munka minimalizálható. Mindemellett megbízható, gyors és könnyen kezelhető, egyszerű a felhasználói felülete és legfőképpen nem enged hibázni!


CCS Hungary BRS működése:

A rendszer működéséhez szükséges információk forrása a járatot indító társaság utasfelvételi rendszere (DCS - Departure Control System), eme utasfelvételi rendszerek szabvány IATA szabvány üzeneteket (BSM, BUM) generálnak, melyek tartalmazzák a poggyászok egyértelmű azonosításhoz szükséges adatokat.
Az üzeneteket a DCS rendszer a poggyászcímke nyomtatásakor, a poggyász feladásakor automatikusan létrehozza és elküldi.
Az üzenetek a SITA hálózaton keresztül jutnak el a CCS Hungary BRS rendszeréhez, amely ezen üzenetek automatikus feldolgozásával nyeri ki a poggyász azonosításhoz szükséges információkat.
 
 
Az utasfelvétel során a csomagra ragasztott poggyászcímke egyedi vonalkódjának leolvasása a poggyász osztályozóban, kézi vonalkód leolvasókkal történik. Ezen kézi olvasók vezeték nélküli hálózaton keresztül kommunikálnak a helyi hálózat központi gépén futó CCS Hungary BRS rendszerrel, de lehetnek kapuba épített fix olvasók is. A szabvány üzenetekből kinyert információkat a program összeveti a kézi-leolvasókból származó adatokkal.
Ennek az összerendelésnek az eredménye kerül továbbításra a kézi olvasók felé: a csomag az adott járathoz tartozik-e vagy sem, azaz fel lehet-e rakni a repülőgépre, avagy félre kell tenni, mert nem ahhoz a járathoz tartozik
A poggyászt kezelő rakodó a másodperc töredéke alatt lezajló adatcserének már csak az eredményét látja a kézi leolvasóján: a kezében tartott csomag az adott járathoz tartozik-e, és felrakása engedélyezett-e.
BSM üzenet és a poggyászcímke (fizikai adat-hordozó) is a DCS rendszerben keletkezik/nyomtatódik és egyirányú kommunikáció zajlik a DCS és a BRS között. BSM üzenet a poggyászrendszerek forrásüzenete. A DCS állítja elő, az utasfelvétel során rögzített információk alapján a poggyászcímke nyomtatásakor amely tartalmazza a:
- Poggyászcímke-azonosítót („Licence Plate Code”)
- Feladott poggyászok darabszámát (opcionálisan a súlyát)
- Járatszámot (számokat)
- Poggyász (járatok) útvonalát – rendeltetési állomását
- Utas (tulajdonos) adatait opcionálisan
Egy példa BSM Baggage Source Message üzenet:
.V/1TZRH Verzió/PoggyásztípusKüldő címe
.F/SR101/18APR/JFK/F Irány/Jazonosító/Rendeltetési á./Osztály
.N/0085123456003 Poggyászcímke száma darabszám
ENDBSM BSM üzenet vége


Biztonság
A poggyászok azonosítása a (poggyászcímkén vonalkód formájában szereplő) egyedi poggyászszám alapján történik – az utasok neve nem kerül rögzítésre – minimálisra csökkentve ezzel a tévedés, vagy a hanyag kezelésből adódó kellemetlenségek lehetőségét.
A rendszerbe számos biztonsági elem került beépítésre - például abban az esetben, ha van még kirakásra váró csomag, nem engedi lezárni a járatot; valamint a biztonság alappilléreként megvalósításra került a minden műveletre kiterjedő naplózás is - elejét véve a nem kívánt folyamatok megindulásának.
 
Ha esetleg nem találja a keresett rendszert, szolgáltatást vagy választ a kérdésére, örömmel segítünk! Írjon vagy hívjon bennünket az elérhetőségeinken vagy kérjen tájékoztatást a sales()ccs.hu e-mail címen!
Last Updated ( 2018. június 11. hétfő, 12:02 )  
copyright 2009. (c) CCS Hungary Aircargo Ltd.
H-2724 Újlengyel, József Attila utca 12.
email: sales()ccs.hu
Figyelem, a weboldal Joomla alapú és sütiket is használ!